dimarts, 27 de novembre del 2012

Faz parte do meu show




Cap a casa. Amb el cap com la roca on rebenten les onades, la roca-frontera, diria algú que m'estimo. I amb una bossa a sota de l'ull dret, carregada de què. Cap a casa, a inventar un port.

I fer que sigui la meva la pell on trenquen les nits.

Recordar que s'hi està bé, davant del foc. No tenir por de tornar al lloc on estava. Destesar i distendre. I a poc a poc s'embraga el motor, parlant, del vespre.


FAZ PARTE DO MEU SHOW

Te pego na escola e encho a tua bola
com todo o meu amor.
Te levo pra festa e testo o teu sexo
com ar de professor.
Faço promessas malucas, tão curtas
quanto um sonho bom.
Se eu te escondo a verdade, baby,
é pra te proteger da solidão.

Faz parte do meu show.
Faz parte do meu show, meu amor.

...






FAZ PARTE DO MEU SHOW - Cazuza (letra e vídeo)